CONCEPTUL EVENIMENTULUI
Este un eveniment de strângere de fonduri în cadrul căruia participanții au șansa de a
dona inteligent, adică află povestea direct de la beneficiari, înțeleg impactul donației
lor și urmăresc evoluția proiectului fiind ținuți la curent ulterior prin newsletterul
donatorului.
În Braşov, Fundaţia Comunitară
Braşov alături de grupul de ambasadoare ale Cercului de Donatori au organizat deja 12
ediţii de Cercuri de Donatori, în cadrul cărora peste 1203 de donatori au susţinut
33 de proiecte locale cu fonduri în valoare de 465.941 de lei.
Cum se întâmplă magia?
-
3 proiecte vor fi alese finaliste în urma selecției realizate printr-un proces de jurizare al
proiectelor aplicante
-
15 minute de prezentări. În cadrul evenimentului public de 2 ore, proiectele au
la dispoziție câte 5 minute fiecare pentru a convinge audiența să le acorde fondurile
și susținerea necesară.
-
Licitația este momentul în care participanții își anunță public donațiile.
Te invităm să intri în atmosfera evenimentului privind clipurile
edițiilor anterioare
.
Cum te poți implica?
Donează pentru cauza sau cauzele cu care rezonezi după ce afli povestea direct de la
beneficiari și le înțelegi nevoia.
-
Participă la evenimentul din 24 noiembrie 2025, ora 18.00. Ne dăm întâlnire la Hotel Aro Palace Brașov, Bulevarul Eroilor Nr.27. Confirmă prezența: Invitație de participare la Cercul de donatori #13
-
Invită-ți prietenii să trăiască experiența Cercului și să doneze și ei!
-
Invită firme pe care le cunoști să se implice în filantropia comunitară și să susțină
cauzele Cercului de donatori
La ediția a 12-a, din noiembrie 2024, am reușit să păstrăm emoția Cercului
la fel de intensă, interacțiunea dintre prezentator și audiență a fost la fel de vie,
energizantă și generatoare de râsete copioase.
Matematica implicării filantropice a însemnat: 154 de donatori individuali și 17
companii mici și medii au susținut cu 87.736 de lei 3 proiecte locale
-
Asociația LUT - prin proiectul “Mămico, nu ești singură!” a reușit ca de-a lungul perioadelor de internare, să raspunda nevoilor critice ale mamelor internate alături de copii lor. Au distribuit kituri de strictă necesitate care să conțină lucrurile de bază pentru un adult aflat în spital ca însoțitor și a creat punți de sprijin între voluntari și părinții vulnerabili. Modul în care părintele trăiește experiența spitalizării copilului adaugă multă intensitate și greutate emoțiilor copilului. Suportul emoțional și susținerea părinților poate să îl ajute și pe copil să traverseze această perioadă cu mai multă relaxare, încredere și optimism.
-
Asociația ALMA - și-a propus ca prin acest “Grup de consiliere și terapie pentru paciente diagnosticate cu Limfedem” să se îngrijească de recuperarea sănătații pacientei oncologice, să-i acorde acces la terapii și accesorii medicale, nedecontate de statul român. Pacientele cu istoric oncologic care au primit tratament chirurgical oncologic, radioterapie sau chimioterapie, aceștia fiind factori declanșatori ai limfedemului, au constituit 12 module terapeutice pentru siguranța sănătății fizice și psihice a 60 de paciente trecute prin cancer de sân.
-
Asociația Casa Bună Sânpetru -”Ghete mici pentru suflete mari” acoperă nevoile fundamentale a celor 67 de copii de la Casa Bună Sânpetru: ghete călduroase, lenjerie de corp, treninguri și materiale școlare esențiale pentru a-i ajuta să rămână pe băncile școlii și să aibă o șansă reală de integrare în societate. Pentru mulți copii defavorizați, accesul la educație nu este doar o chestiune de voință, ci de posibilități.
* 10% din cuantumul total al donațiilor a fost alocat pentru costurile de organizare ale
evenimentului
La cea de-a treisprezecea ediție, care va avea loc, pe data de 24 noiembrie 2025, ne dorim să strângem peste 50.000 lei pentru 3 proiecte locale.
În această ediție ne mobilizăm împreună ca să susținem proiecte care vizează comunități vulnerabile,
proiecte care produc schimbare în bine și au propuneri viabilede rezolvare a nevoilor. Vă propunem să susținem
proiecte care găsesc soluții pentru problemele legate de siguranță familială, sănătate mintală, educație
anti-bullying și anti-violență și alte provocări de natură medicală, emoțională și psihologică accentuate.
Cum creăm Cercul de bine al comunității?
-
Depunerea proiectelor scrise: 18 septembrie - 10 octombrie 2025
-
Jurizarea proiectelor aplicante: 13 - 30 octombrie 2025
-
Anunțarea proiectelor câștigătoare: 31 octombrie 2025
-
Eveniment în sală: 24 noiembrie 2025, ora 18.00
-
Din ziua evenimentului și până pe 8 decembrie vei putea dona către proiectul sau proiectele alese.
Juriul Cercului este format din echipa de ambasadoare și moderat de către echipa executivă a Fundației Comunitare Brașov.
Împreună facem magia să se întâmple!
Îți mulțumim pentru că și tu crezi într-o comunitate mai bună!